Biedronka ostrzega swoich klientów. Koniecznie zobacz!

0
Biedronka Jeronimo Martins Konkurs Biedronki

Sieć Biedronka (właściciel to portugalska spółka Jeronimo Martins) jest absolutnym liderem na polskim rynku dyskontów. Tylko w ubiegłym roku sieć spod znaku sympatycznego owada zanotowała ponad 11 miliardów euro przychodu. Nic więc dziwnego, że marka staje się coraz bardziej prestiżowa. Zwłaszcza gdy na każdym kroku natrafiamy na konkurs Biedronki

Popularna w naszym kraju sieć często kusi promocjami. Przez lata Biedronka promowała się hasłem “codziennie niskie ceny”. Tym, a także dostępnością mnóstwa produktów z całego świata, dyskontowy gigant przyciąga do swoich punktów miliony Polaków.

Jeronimo Martins ostrzega. Biedronka broni się jak może

A że Polacy to w większości bardzo oszczędny naród – kuszą ich przeceny i konkursy. Każdy chce coś wygrać, zwłaszcza gdy ma to pomóc w podreperowaniu domowego budżetu. Niestety, na tym coraz częściej żerują bezwzględni oszuści.

W mediach społecznościowych powstają dziesiątki fikcyjnych profili sieci sklepów. Szczególnie obrywa Biedronka, która przewyższa popularnością absolutnie wszystkich. W jaki sposób oszukiwani są Polacy?

Najpopularniejszy był organizowany rzekomo przez Jeronimo Martins konkurs, w którym można było wygrać darmowe zakupy w Biedronce. Oszuści ogłosili, że w konkursie można wygrać zakupy w sklepach sieci Biedronka z limitem dziennym 250 zł. Wszystko, co niby wystarczyło zrobić – to polubić posta , udostępnić go i skomentować. Inni przekonywali, że aby odebrać nagrodę, wystarczy wysłać SMS pod konkretny numer premium. Rzecz jasna jego koszt to w najlepszym razie kilkanaście złotych. I chyba nie trzeba tutaj zaznaczać, że nikt nigdy obiecanej nagrody nie otrzymał.

Konkurs Biedronki? JM Polska ostrzega klientów

Znana sieć postanowiła przerwać ten skandaliczny proceder. Jeronimo Martins wypowiada wojnę internetowym oszustom. Biedronka zbiera dane na temat kolejnych “konkursów”. Następnie podejmowane są kroki prawne wobec nieuczciwych wyłudzaczy.

CZYTAJ TAKŻE:
Joanna Scheuring-Wielgus w opałach! Policja stawia sprawę jasno

Na oficjalnej stronie sieci – www.biedronka.pl – władze sieci ostrzegają swoich klientów.

“Drodzy Klienci, niestety wciąż docierają do nas głosy o fałszywych konkursach, których organizatorzy podszywają się pod sieć sklepów Biedronka. Apelujemy o ostrożność i przypominamy, że o wszystkich organizowanych przez nas akcjach informujemy tutaj – na naszym oficjalnym fanpage’u – i na stronie http://www.biedronka.pl. Jeśli jakaś strona lub akcja wzbudzi Wasze wątpliwości, prosimy o przesłanie informacji” – czytamy na oficjalnej stronie sieci.