Nowy gigant na rynku. Ceny hurtowe, taniej niż w Lidlu i Biedronce!

3
Biedronka Lidl Bać-Pol

Oto moment, w którym Lidl i Biedronka po raz pierwszy od dawna mogą mieć uzasadnione obawy o przyszłość na naszym rynku. Władze niemieckiego i portugalskiego giganta dyskontowego będą musiały bardzo sprytnie obmyślić taktykę rywalizacji o polski rynek.

Sieci Biedronka i Lidl to niekwestionowani liderzy na polskim rynku dyskontów. Polacy zdecydowanie najczęściej wybierają sklepy sieci spod znaku sympatycznego owada. Ale i Lidl w ostatnich latach szczególnie kusi promocjami.

CZYTAJ TAKŻE:
Nie Lidl, ani nie Biedronka. Polska sieć roznosi rynek!

Marketingowa ofensywa Biedronki i Lidla daje efekty. W ciągu ostatnich kilku lat już nawet największe media informują o – niejednokrotnie niewiarygodnych – przecenach przygotowywanych przez obu gigantów. Na zdrowej konkurencji korzystają klienci.

Biedronka i Lidl w opałach. To będzie pasjonująca walka

Gdy wydawało się, że hegemonia dwóch najpopularniejszych sieci będzie trwać przez dekady, na rynku zaczęli pojawiać się nowi – w dodatku coraz groźniejsi – gracze. Już w ubiegłym roku dowiedzieliśmy się o rozrastającej się w błyskawicznym tempie, polskiej sieci Dino. Jednak to nie ona – przynajmniej na razie – najpoważniej zagrozi Lidlowi i Biedronce.

Otóż nowy gracz postawi nie na frontalny atak marketingowy, a… najniższe ceny. Tylko tyle i aż tyle. Jak wiemy, Polacy uwielbiają promocje i rzadko odmawiają sobie, gdy coś można kupić znacznie taniej. A Bać-Pol, o którym mowa, nie tyle – śladem Biedronki i Lidla – będzie kusił przecenami, ale wręcz niecodziennie niskimi cenami.

Firma, która do tej pory rozdawała karty na rynku hurtowym, przechodzi gruntowną metamorfozę. Bać-Pol wkrótce ma otworzyć pod szyldem SPAR aż 1500 hipermarketów na terenie całej Polski! Jak podają media, ze względu na to, że do tej pory przedsiębiorstwo zajmowało się hurtownictwem, ceny będą tam mocno zbliżone do hurtowych.

CZYTAJ TAKŻE:
W tym roku wolne może być w Wigilię, która wypada w poniedziałek! Pojawił się ciekawy pomysł

Natomiast Dino, o którego sukcesach informowaliśmy niedawno, w ciągu zaledwie roku otworzyło aż 120 nowych sklepów. Polska sieć zakasa rękawy, by pokazać, że z zachodnimi gigantami jednak da się konkurować.

Wiele wskazuje na to, że Biedronka i Lidl – tak jak wobec sieci Piotr i Paweł – będą stosować pokusy finansowe. Chodzi o wykupienie polskich przedsiębiorstw, które zaczynają stanowić realną konkurencję.

3 KOMENTARZE

  1. do Biedry nie chodzę na sam widom mnie się rzygać chce a i tak jest drożej niż w zwykłych sklepikach w Lidlu znowu gówno jest to zobaczymy czym my się wykażemy aby tych trucicieli wykurzyć

  2. Spar to duża sieć sklepów które są we Włoszech i Austrii ale nie tylko, we Włoszech w tych sklepach wcale nie jest tanio jak zresztą wszystko w tym kraju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here