To trzeba zobaczyć. Właściciel sieci Biedronka szczerze o Polakach

Pedro Soares Dos Santos Biedronka
Pedro Soares Dos Santos Biedronka

Sieć dyskontów Biedronka znamy wszyscy, ale człowieka, który jest jej właścicielem kojarzy mało kto. Pedro Soares Dos Santos w końcu przemówił i… szczerze wypowiedział się o Polakach. A to właśnie dzięki nam jego spółka  Jeronimo Martins jest prawdziwą potęgą.

Jeszcze na początku lat dwutysięcznych nikt nie miał prawa przypuszczać, że sieć spod logotypu sympatycznego owada będzie rozdawać na rynku karty. Jednakże gdy Biedronka została przejęta przez portugalską spółkę Jeronimo Martins, jej rozwój nabrał niewyobrażalnego tempa.

Dziś Biedronka jest absolutnym liderem na polskim rynku dyskontów. A Jeronimo Martins spółką, która dzięki sukcesowi w Polsce może stać się marką globalną. O polskich konsumentach wypowiedział się właśnie „szef wszystkich szefów” Biedronki – Pedro Soares Dos Santos.

Właściciel sieci Biedronka przemówił

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Oszalała? Nie uwierzysz, ile u Gessler kosztuje 6 pierogów

I miło zaskoczył. Wszyscy pamiętamy bowiem skandaliczne wypowiedzi szefa Tesco, który stwierdził, że polski konsument jest mniej wymagający. Tłumaczył w ten sposób, dlaczego do Europy Wschodniej sieć wysyła produkty znacznie niższej jakości.

Natomiast Portugalczyk postąpił ze znacznie większą klasą. Pedro Soares Dos Santos uważa polskich konsumentów za bardzo wartościowych. W głównej mierze ze względu na fakt, iż potrafimy docenić starania sieci Biedronka. Chętnie próbujemy nowości, jak egzotyczne owoce i ryby, które sprowadza do naszego kraju Jeronimo Martins. Co jeszcze mówi Dos Santos?

ZOBACZ:
Biedronka po świętach OSZALAŁA. Oto produkty, które kupisz 85% taniej!

Pedro Soares Dos Santos: będą zmiany

Fundamentem strategii sieci Biedronka jest zaspokajanie podstawowych potrzeb polskiego konsumenta, m.in. w obszarze produktów świeżych – powiedział w rozmowie z Business Insider Polska. Zilustrował to dwoma przykładami, wskazując, że sieć systematycznie zwiększa w Polsce sprzedaż ryb, których Polacy jedzą coraz więcej. Dodał, że Polacy bardzo lubią również egzotyczne owoce. W ciągu ostatniej dekady firma zwiększyła ich sprzedaż ponad 6-krotnie.

Portugalski inwestor nie ukrywa, że imponuje mu konsumencka otwartość Polaków. Ponadto zdradził przełomowe plany sieci na najbliższe lata. Okazuje się, że wymyślił sobie, by dzięki wysokiej dostępności świeżych produktów zamienić sieć w swego rodzaju „restaurację z jedzeniem na wynos”. Pedro Soares Dos Santos podkreślił też, że Polska ma dziś najnowocześniejsze dyskonty w Europie, a Biedronka jest najlepiej przygotowana na spełnianie potrzeb polskich konsumentów.

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here