Ekspansja Biedronki. W ciągu roku wybuduje gigantyczną liczbę sklepów

Lidl Biedronka
Lidl i Biedronka otwarte 12 listopada?

Biedronka nie zwalnia tempa. Pedro Soares Dos Santos, szef grupy Jeronimo Martins, właściciela sieci sklepów, w rozmowie z „Business Insider Polska”, ujawnił, iż dyskont zamierza w ciągu roku wybudować gigantyczną liczbę nowych sklepów na terenie naszego kraju.

Pedro Soares Dos Santos, Portugalczyk, który pełni funkcję szefa Jeronimo Martins, udzielił wywiadu serwisowi „Business Insider Polska”. Podczas rozmowy opowiedział o planach, które w najbliższym czasie zamierza zrealizować Biedronka.

Portugalczyk nie ukrywa, iż chce, aby firma cały czas rozwijała się tak prężnie, jak do tej pory. W tym celu w najbliższym czasie dojdzie najprawdopodobniej do modernizacji. Pedro Soares Dos Santos informuje też, że w planach jest m.in. automatyzacja procesów sprzedaży. Szef Jeronimo Martins uspokaja jednak pracowników i zapewnia, że pomimo tego, iż firma zamierza iść z duchem czasu, czynnik ludzki nadal jest dla niej bardzo istotny.

– Charakter pracy będzie się zmieniał, ale czynnik ludzki zawsze będzie potrzebny – powiedział.

Biedronka wybuduje gigantyczną liczbę sklepów

W rozmowie z „Business Insider Polska” Portugalczyk ujawnił, iż w ciągu roku firma ma wybudować na terenie naszego kraju gigantyczną liczbę sklepów. Soares Dos Santos wskazuje, iż ma być to 100-150 nowych punktów sprzedaży.

Co ciekawe, szef Jeronimo Martins przyznaje również, że chciałby, aby firma zaczęła być rozpoznawalna za granicą.

Wiadomo też, iż w najbliższym czasie Biedronka nie zrezygnuje ze swojego fizycznego charakteru. Właściciel uważa bowiem, że byłoby źle odebrane przez klientów. Jak przyznaje, młode pokolenie lubi spędzać czas w sklepach. Świadczą o tym badania, z których wynika, iż zostawia ono w nich więcej pieniędzy, niż ludzie starsi.

– Biznes bez relacji międzyludzkich jest niemożliwy – mówi.

Prężny rozwój

Wcześniej portugalski właściciel Biedronki ogłosił, iż w niedługim czasie sklepy miałyby zamienić się w mini-restauracje. Mają one oferować coraz więcej produktów świeżych i dań gotowych.

Soares Dos Santos podkreślił, że obecnie 40 proc. sprzedaży Biedronki to produkty świeże, a firma chce podnieść ten wskaźnik do 70 procent.

ZOBACZ:
Biedronka zamienia się w restaurację!

źródło: Business Insider Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here