Fortuna do zgarnięcia! Biedronka da Ci 100 tys. zł! Wystarczy że…

3
Biedronka poszła na całość, Lidl został w tyle. Promocje ścinają z nóg
Biedronka poszła na całość

Gigantyczna sieć Biedronka nie próżnuje. Władze tej sieci sklepów już od kilku lat osiągają marketingową perfekcję. Nie tylko promocje mają przyciągnąć klientów. Jeronimo Martins ogłosiło właśnie niezwykły konkurs. Do zgarnięcia aż 100 tys. zł!

Polacy bardzo chętnie odwiedzają sklepy Biedronki. Zapewne głównie z uwagi na niejednokrotnie nadarzające się okazje. Wielokrotnie informowaliśmy o nawet 50-procentowych przecenach w dyskontach tej sieci.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Kinga Rusin zabrała głos ws. Owsiaka. Jego fani będą wściekli

Fortuna do zgarnięcia. Biedronka zorganizowała konkurs

To głównie atrakcyjne ceny i szeroko zakrojone akcje marketingowe (jak np. “Świeżaki”) sprawiły, że dziś Biedronka nie ma sobie w Polsce równych. Jednakże właściciele sieci nie spoczywają na laurach. Urządzili niezwykle atrakcyjny konkurs dla rodzin.

Otóż każdy z nas (no, prawie każdy) ma szanse otrzymać od spółki Jeronimo Martins, która jest właścicielem Biedronki, aż 100 tysięcy złotych. Wystarczy trochę inwencji i kreatywności. Bez wątpienia przyda się także szczypta talentu.

CZYTAJ TAKŻE:
Polka pobiła seksualny rekord świata. Klaudia jednego dnia zrobiła to z ...

Aż 100.000 złotych jest do zdobycia w konkursie “Piórko”, który zorganizowała sieć sklepów Biedronka. To jedna z najwyższych w Polsce nagród w konkursach literackich. Do rywalizacji mogą przystąpić tylko debiutanci, a więc teoretycznie zdecydowana większość z nas. Zadaniem jest stworzenie książki dla dzieci w przedziale wiekowym 4-10 lat. Projekty oceniać będzie jury złożone z zawodowych pisarzy oraz ilustratorów.

– 18.000 nadesłanych ilustracji i tekstów, 130.000. sprzedanych książek, 800.000 zł przeznaczonych na nagrody dla laureatów oraz całe grono miłośników ich twórczości – to efekty dotychczasowych czterech edycji naszego konkursu „Piórko” – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

Konkurs “Piórko” – kto może wziąć udział?

Do 26 lutego 2019 roku twórcy mogą nadsyłać swoje teksty poprzez stronę www.piorko.biedronka.pl. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie trzy prace o objętości od 20.000 do 60.000 znaków. Organizatorzy czekają na zaskakujące, nieszablonowe, wciągające historie, które zachwycą małych czytelników.

CZYTAJ TAKŻE:
Wojewódzki nie wytrzymał. Powiedział wprost, co myśli o Polakach

W pierwszym etapie tegorocznej edycji konkursu “Piórko” Kapituła Nagrody wybierze najlepszy nadesłany tekst dla dzieci w wieku 4-10 lat.

Z kolei w drugim etapie (23 maja – 1 lipca 2019 r.) zostaną wyłonione najciekawsze prace graficzne ilustrujące wybrany w pierwszym etapie tekst. Książka autorstwa laureatów dwóch etapów konkursu zostanie wydana w nakładzie kilkudziesięciu egzemplarzy i trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w listopadzie 2019 r.

Konkurs przeznaczony jest dla debiutujących, pełnoletnich pisarzy i ilustratorów. Mogą się do niego zgłaszać też osoby, które uczestniczyły w poprzednich edycjach, ale nie zostały laureatami. Więcej informacji o konkursie „Piórko 2019” i jego regulamin znaleźć można na stronie: www.piorko.biedronka.pl.

3 KOMENTARZE

  1. Polacy robią zakupy w Biedronce dlatego że Portugalczycy są O..K.. dla Polaków i nie oszukują na towarach i jeszcze rzecz ważna Polacy nie lubią lidla bo nie lubią ich właścicieli za zachodniej granicy . Ja osobiście nie robię zakupów w lidlu i nie mam zamiaru nawet tam wchodzić .!!!!!!!Marek ..z Warszawy..

    0
  2. A ja robie zakupy w Biedronce tylko dlatego bo mam ja po drugiej strinie ulicy ( na nieszczescie)
    W sklepie wiecznie bajzel. Pozastawiane alejki, kolejki do kas, nie daj Bog upomniec sie o nastepna kase.
    W Lidlu jest zupelnie odwrotnie. Tylko mam troche za daleko. Brak kolejek, mila obsluga, czysto, i towar chyba tez inny.

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here