Biedronka: Wielka zmiana w sklepach. Klienci będą zaskoczeni

Biedronka Jeronimo Martins Konkurs Biedronki

Spółka Jeronimo Martins, której własnością jest sieć sklepów Biedronka, robi wszystko, aby przyciągnąć nowych klientów. Oprócz atrakcyjnych produktów i promocji, stawia również na ciekawe rozwiązania. Tak jest i tym razem. Sieć postanowiła wrócić do motywu sprzed lat.

Dziś trudno wyobrazić sobie nasz kraj bez sklepów sieci Biedronka. Już od dwóch dekad robimy w niej zakupy. Co więcej – sieć rozrasta w się w imponującym tempie. Już w tym roku liczba Biedronek w Polsce ma przekroczyć – uwaga – 3000!

Polacy najchętniej wybierają się właśnie do sklepów Biedronka. Jej władze nie spoczywają jednak na laurach i cały czas starają się zaskoczyć klientów. Co wymyślono tym razem?

Jak informują Wiadomości Handlowe, do końca roku Jeronimo Martins wprowadzi tradycyjne lady w 70 sklepach sieci Biedronka. Firma postanowiła na nowo tchnąć życie w swój pomysł sprzed kilku lat.

Biedronka wprowadzi tradycyjne lady sklepowe

Tradycyjne lady chłodnicze z serami i wędlinami obsługiwane są przez specjalnie przeszkolonych pracowników. Taki format sprzedaży w niektórych sklepach Biedronki wprowadzono już cztery lata temu.

Właściciel sieci Biedronka, spółka Jeronimo Martins Polska postanowiła kontynuować ten projekt. Firma oceniła, że Polacy coraz bardziej oczekują jakość towarów i poziomu obsługi typowych delikatesów.

Jak pisze serwis, stoisko ze świeżymi mięsami, wędlinami i serami „ma być szansą na ściągniecie do sklepów dodatkowej grupy klientów, dla której tego typu oferta jest kluczowa, ponieważ kojarzy się z jakością i świeżością oferowanego produktu”.

ZOBACZ:
Lidl: Awantura w sklepie. Ludzie walczyli o jeden produkt

Tradycyjne lady są umieszczane w wybranych nowych i modernizowanych sklepach sieci Biedronka. Lady mają długość od 6 do 20 metrów zależności od wielkości sklepu.