Lidl: Awantura w sklepie. Ludzie walczyli o jeden produkt

Lidl Polska
Lidl Polska /fot. OTOPRESS

Władze popularnej niemieckiej sieci dyskontów Lidl zorganizowały ostatnio atrakcyjną promocję. Jak się jednak okazuje, nie wszyscy potrafili skorzystać z niej w kulturalny sposób. Zdjęcia, które pojawiły się w internecie, wołają o pomstę do nieba.

Coraz popularniejszy w naszym kraju staje się patriotyzm konsumencki. Moda na kupowanie tylko polskich produktów, tylko w polskich sieciach, przybiera na sile. Natomiast zagraniczni giganci wciąż kuszą atrakcyjnymi promocjami.

Tym razem Lidl zaproponował klientom młodą kapustę w atrakcyjnej cenie. Jeden z kraśnickich sklepów przeżył prawdziwy szturm. Klienci walczyli o produkty, przy okazji demolując stanowisko z kapustami.

Lidl: Ludzie walczyli o jeden produkt

Oferta na młodą kapustę pojawiła się w sobotę 18 maja. Klienci sieci Lid pokazali, że potrafią zrobić prawdziwą furorę wśród klientów. Pracownicy sklepu nie nadążali z wykładaniem towaru.

Młodą kapustę przeceniono o 50 proc. podczas Taniej Soboty. Zamiast 3,99 zł kosztowała 1,99 zł. Klienci dyskontu tłumnie przybyli na zakupy. Szybko okazało się, że tak jak w przypadku innych tanich produktów, ludzie nie potrafią zachować umiaru i podstawowych zasad kultury.

Jeden z klientów sklepu Lidl mieszczącego się przy Al. Niepodległości w Kraśniku postanowił uwiecznić na fotografii jak wyglądało stoisko z młodą kapustą po szturmie klientów.

Na środku sklepu leżały porozrzucane skrzynki po kapuście, a na podłodze znajdował się mnóstwo liści od kapusty, które klienci odrywali. Towar wykupiono w mgnieniu oka. Zdjęcie ze ze sklepu sieci Lidl udostępniono na stronie Krasnik24.pl.

ZOBACZ:
Maja Ostaszewska mówi, jak ocalić świat. Mówi, co trzeba ograniczyć

„Skecz kabaretu Ani Mru-Mru pod tytułem „Supermarket” cały czas aktualny. Promocja na kapustę w jednym z kraśnickich marketów” – napisano pod zdjęciem ze sklepu Lidl.

Skecz kabaretu Ani Mru-Mru pod tytułem "Supermarket" cały czas aktualny. Promocja na kapustę w jednym z kraśnickich marketów. 😀Foto nadesłane przez czytelnika

Posted by Kraśnik24 on Saturday, 18 May 2019

Magdalena Derucka
Kobieta, która żadnego tematu się nie boi. Angażuje się społecznie, od kilku lat uprawia dziennikarstwo na wielu polach. Napisz do autorki: magdalena.derucka@otopress.pl