Ceny hurtowe! W tych sklepach Biedronki zapłacisz nawet 80 proc. mniej

Biedronka, Żabka
Biedronka / fot. OTOPRESS

Niemal od zawsze sieć sklepów Biedronka kojarzy nam się z przystępnymi cenami. Hasło „codziennie niskie ceny” pamiętamy chyba wszyscy, choć właściwie nie pojawia się już w kampaniach dyskontowego giganta.

Każdego miesiąca miliony Polaków odwiedzają dyskonty, którymi zarządza portugalska spółka Jeronimo Martins. Sklepy spod znaku sympatycznego owada są absolutnie najchętniej wybieranymi przez konsumentów w naszym kraju. Później długo, długo nic i dopiero konkurencja z Niemiec – Lidl, Kaufland czy francuski Carrefour.

Większość respondentów odpowiada, że Biedronka zachęca licznymi promocjami, a także dostępnością różnorakich produktów z całego świata. I rzeczywiście, często przeceny proponowane przez portugalskiego giganta robią wrażenie. Ponadto raz po raz pojawiają się egzotyczne przysmaki, których próżno szukać w ofercie innych sieci.

ZOBACZ:
Kolejne produkty wycofane z Lidla! Masz je w domu? Zwróć lub wyrzuć

Jednakże Jeronimo Martins nie spoczywa na laurach. Właściciele najpopularniejszej sieci dyskontów w naszym kraju chcą przyciągnąć oszałamiająco niskimi cenami jeszcze większe grono klientów. Co prawda w „tradycyjnych” Biedronkach wszystko pozostaje bez zmian, ale w całym kraju już wyrastają nowe punkty pod szyldem znanej marki.

Jak się okazuje, oprócz inwestowania w rynek dyskontów, Portugalczycy chcą skupić się także na sklepach w formule outlet. O co chodzi? I jak dużych przecen możemy się tam spodziewać? Jeśli wierzyć doniesieniom medialnym, to naprawdę imponujących.

Biedronka i ceny hurtowe?

Wiadomo już, że Biedronka w swoich nowych sklepach ma zamiar przeceniać oferowane produkty nawet o 80 procent. Tak znacznych cięć cen nie spotykaliśmy przecież nawet w „zwykłych” sklepach, którymi od lat 90. zarządza w Polsce Jeronimo Martins. Czy Polacy co tydzień będą mieć „Black Friday”. Co znajdziemy w nowych punktach otwieranych pod szyldem Biedronki?

CZYTAJ TAKŻE: Wojewódzki publicznie upokorzył Annę Muchę, gwiazdę „M jak miłość”

Otóż będą tam oferowane głównie artykuły tekstylno-przemysłowe. Jak czytamy na łamach serwisu „Dla Handlu”, w tym roku kolejny Biedronka Outlet został otwarty we Wrocławiu. Jest dopiero trzecim tego typu punktem w Polsce. Dwa pozostałe znajdują się w Gdańsku i Poznaniu.

ZOBACZ:
Godlewska przed operacjami plastycznymi. Nie do poznania! (ZDJĘCIA)

Nie ulega jednak wątpliwości, że ekspansja będzie kontynuowana i najpewniej już w najbliższych latach outlety dotrą do mniejszych miast. Inicjatywa okazała się strzałem w dziesiątkę, czego dowodzą podawane przez największe media dane. „Przez pierwsze trzy tygodnie jego funkcjonowania zakupy zrobiło w nim aż 14 tysięcy klientów. Średnia wartość koszyka klienta opiewała na 60 zł” – czytamy w serwisie dlahandlu.pl.