Facebook. Kolejne zmiany na platformie giganta

0
Facebook zmiany. Mark Zuckenberg wprowadza zmiany w swoich social media

Facebook jest bez wątpienia najpopularniejszą platformą mediów społecznościowych. Mark Zuckenberg i spółka biją kolejne rekordy popularności – nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Zasięg Facebooka z dnia na dzień zdecydowanie się powiększa i dociera nawet do najbardziej odleglejszych zakątków kuli ziemskiej. „Fejs” zdominował social media, ale mimo to, wprowadza kolejne zmiany.

Facebook wprowadza nowe zmiany

W związku z tym Facebook postanowił wprowadzić zmiany w swojej platformie. Dla zwykłego użytkownika wydają się one być kosmetyczne, ale mocno zmienia się polityka produktu Marka Zuckenberga.

Konkretnie chodziło o to, aby wyróżnić firmę Facebook od portalu społecznościowego Facebook. Większość użytkowników Internetu mylnie kojarzyło Facebooka właśnie tylko i wyłącznie z mediami społecznościowymi, zapominając o jego innych platformach. Mowa tutaj między innymi o WhatsApp, czy Instagram.

W związku z tym Facebook wprowadził nowe logo dla swojej firmy. Widzimy na nim nazwę, która również w oficjalnych dokumentach, będzie pisana wielkimi literami. Bez zmian pozostanie za to logo portalu społecznościowego, do którego od lat (z drobnymi „liftingami”) przyzwyczaiły się miliardy ludzi na całym świecie.

Ogromna popularność Facebooka

Według różnych badań z Internetu regularnie korzysta już ponad 60% ludzi z całego świata. Same social media, czyli serwisy społecznościowe mogą pochwalić się ponad 3,5 mld użytkowników. Blisko 90% ludzi korzysta również z social media za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Ciekawią też statystyki średniego czasu spędzonego na różnych mediach społecznościowych – w tym na portalu Facebook. Według najnowszych badań, przeciętnie na jedną osobę mającą dostęp do Internetu przypada 2,5 godziny korzystania z usług platform social media.

Zdecydowanym liderem w branży jest Facebook. Z dziecka Marka Zuckenberga korzysta blisko 2,5 miliarda ludzi z całego świata. Również w Polsce jest zdecydowanym liderem rynku. Dla przykładu i zobrazowania dominacji „Fejsa” warto przedstawić, że drugi na liście najpopularniejszych social media – Instagram ma nieco ponad 1 mld użytkowników.

To z pewnością nie jedyne zmiany, które czekają nas na platformie Facebook. Social media przyzwyczaiły do tego, że zmieniają się bardzo dynamicznie. Branża jest ciągle otwarta na nowości, których w zdecydowanej części pionierem są właśnie Mark Zuckenberg i spółka.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here