Biedronka: HIT w najnowszej gazetce. Pyszny produkt za ułamek ceny!

Biedronka – w lutym 2020 sieć idzie z promocjami na całość. Najnowsza gazetka zawiera ich mnóstwo. Polacy przecierają oczy ze zdziwienia, a spółka Jeronimo Martins wciąż tnie ceny. Zaledwie wczoraj pisaliśmy o zniwelowaniu do minimum ceny „prezydenckiego koszyka” w Biedronce. Dziś z kolei przybliżymy najbardziej atrakcyjne promocje. Z jedną, szczególną na czele.

Mnóstwo atrakcyjnych ofert znajdziemy w najnowszej gazetce Biedronki. Zadbano tam o ofertę „codzienną’, jak i pośrednio lub bezpośrednio związaną z Walentynkami. Faktem jest jednak, że na tej marketingowej ofensywie skorzystają klienci. Albowiem niektóre promocje przyprawiają o zawrót głowy. Dlaczego? Bo sięgają nawet 60 procent.

Biedronka: promocje 14 lutego 2020

Co takiego kupimy taniej w tym tygodniu? Zacznijmy od tych mniej głośnych hitów. Otóż Jeronimo Martins pomyślało m.in. o zakochanych. Bardzo atrakcyjną ofertę stanowi zestaw: praliny Raffaello + 7 róż. Kosztuje 13,99 złotych. Taki pakiet bezpośrednio kojarzy się z Walentynkami. I na pewno pozwala zaoszczędzić. Gdyż cena detaliczna samych pralin na co dzień jest niewiele niższa.

POPULARNE  Chcesz zrobić ostatnie zakupy w TESCO? Zostało ci bardzo mało czasu

Zaoszczędzą również ci, którzy gotują w domu. Dla nich Biedronka przygotowała nawet 40-procentowe promocje na dziale warzyw. Na przykład świeży brokuł 500g za 2,99, zamiast standardowych pięciu złotych. Z kolei wśród mięs, rozchwytywana kaczka świeża, przeceniona o 36 procent. Zamiast 10,99 za kilogram, zapłacimy niespełna siedem złotych. A teraz czas na flagowy produkt eksponowany na większości materiałów promocyjnych.

Mowa o truskawkach. To bardzo polski owoc, który kochamy. I jest okazja, by rozkoszować się nimi w tę niebyt przyjemną, jesienno-zimową aurę. Zauważmy, że truskawki przeceniono o blisko 60 procent! Za opakowanie 250g zapłacimy 2,99 zł, choć wcześniej kosztowało 6,99 zł. Takich ofert w gazetkach i na biedronka.pl jest więcej.

Truskawki Biedronka

POPULARNE  Barbara Kurdej-Szatan nie wytrzymała. Wykrzyczała dziennikarzom całą prawdę

Trudno się dziwić, że Polacy tak chętnie wybierają sklepy sieci Biedronka. Jeronimo Martins w istocie, niemal do perfekcji, opanowało przygotowywanie atrakcyjnych promocji. W dodatku rzadko zdarza się, by najbardziej hitowe produkty szybko się wyprzedawały. Mamy więc do czynienia z typową sytuacją win-win. Sieć zarabia, a klient nie musi „walczyć” o produkty w najniższych cenach, niczym o legendarnego już karpia w Lidlu.

POPULARNE NA OTOPRESS.PL: