H

Huawei ma plan na Polaków. „Mamy jeden, główny cel”

Huawei ma plan na Polaków. „Mamy jeden, główny cel”




Huawei ma plan na Polaków. Chiński gigant elektroniczny zdaje sobie sprawę, jak mocno nadszarpnięty wizerunek ma w naszym kraju. Stąd też przedstawiciele firmy w Polsce obrali sobie na najbliższe lata jeden, konkretny cel.

Między innymi Biznes Wprost informuje o tym, iż jeden z najpopularniejszych producentów elektroniki w Polsce ma plan na to, w jaki sposób przetrwać w Polsce. Nie ulega wątpliwości, że w najbliższym czasie będziemy bombardowani kampaniami i publikacjami medialnymi dotyczącymi marki Huawei. Dlaczego?

„Naszym celem jest, aby Polacy nam ufali, lubili, rozważali wybór i zakup produktów Huawei. Udaje się to pomimo szeregu wyzwań, które się przed nami ostatnio pojawiają. Wspólnie z użytkownikami i partnerom biznesowym od tylu lat budujemy siłę marki Huawei w Polsce” – powiedziała dziennikarzom Haller podczas prezentacji modeli serii P40 lite.

Sytuacja finansowa marki na rynku polskim jest bardzo dobra. Nie ulega jednak wątpliwości, że może być jeszcze lepiej. Huawei musi mocno konkurować z innymi czołowymi producentami smartfonów – na czele z Samsungiem.

Jak słyszymy, strategia marketingowa Huawei na 2020 rok będzie opierać się na znacznie mocniejszym niż dotąd komunikowaniu ceny produktów, szczególnie w zestawieniu z możliwościami nowych urządzeń. Ponadto najpewniej firma podejmie walkę z doniesieniami o inwigilacyjnych praktykach.

Na tę chwilę nie wiemy, w jaki sposób. Na pewno jednak najtęższe umysły zatrudnione przez Huawei zdołają znaleźć na to sposób. Dziś firma przeżywa jeden z najlepszych okresów od początku obecności na polskim rynku. Jak bowiem wynika z danych Ipsos, aż 43 proc. Polaków przyznaje, że rozważa zakup urządzenia marki Huawei. Szczególnie upodobaliśmy sobie smartfony oferowane przez chińskiego giganta.

Popularne na otopress.pl



KONIECZNIE ZOBACZ