Ogromne problemy z aplikacją Pekao S.A. Na naprawę będzie trzeba jeszcze poczekać

Pekao S.A.

Pekao S.A. w mediach społecznościowych prezentuje swoją nową aplikację dla dzieci. Bankowość dla najmłodszych ma uczyć ich oszczędzania oraz dokonywania swoich pierwszych przelewów. Okazało się jednak, że ma ona wiele błędów.

W ostatnim czasie bank Pekao S.A. przygotował dla klientów wyjątkową aplikację. Stworzenie jej wymagało wiele czasu i ciężkiej pracy. Wszystko po to by już 6 latki pod okiem rodzica mogły korzystać z możliwości posiadania konta w banku. Jednak gdy aplikacja powstała to okazało się, że na większości urządzeń… nie działa. Klienci systematycznie zgłaszają problemy, jednak do tej pory problem nie został rozwiązany u wszystkich.

Pekao S.A. naprawia awarię

Tuż pod filmem reklamowym, przedstawiającym najnowszą aplikację banku pojawiło się kilkanaście negatywnych komentarzy. Nie dotyczą one jednak samego pomysłu założenia konta dla nieletnich, a raczej funkcjonalności oraz problemów, które pojawiają się podczas używania aplikacji. Jednak nie tylko aplikacja dla dzieci sprawia problemy. Okazuje się, że również tradycyjna wersja PeoPay nie jest idealna. Ponadto klienci podkreślają, że kilkukrotnie zgłaszali sprawę do Pekao S.A. jednak za każdym razem są zbywani.

Sam bank bardzo przeprasza klientów za niedogodności. Zapewnia również, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu, a osoby, które zauważą jakiekolwiek nieprawidłowości w działaniu aplikacji proszone są o zgłoszenie ich na infolinii, chat’cie lub mailowo. Jednocześnie Pekao S.A. informuje, że najczęściej opisywane trudności przez klientów występują na urządzeniach z wersją systemu Android v.10 i .v9. W najbliższym czasie ma pojawić się aktualizacja, którą bank przygotowuje. Dzięki niej problem nie powinien już występować.

Tłumaczenia banku jednak dla wielu nie są wystarczające. Niektórzy podkreślają, że już były wdrażane aktualizacje, które miały zniwelować problem – jednak tak się nie stało. Ponadto najczęstszą odpowiedzią banku w mediach społecznościowych jest zachęcenie do kontaktu, który większość klientów już dawno podjęła – bezskutecznie. Pekao S.A. prosi klientów o cierpliwość, ponieważ dokładają wszelkich starań by jak najszybciej problem zniknął. Dlatego póki co pozostaje nam czekać.