Aldi przejmie klientów Biedronki? Ta decyzja może wiele zmienić

Aldi kontra Biedronka

Niewątpliwie Aldi zyskuje coraz większą popularność w naszym kraju. Kroki podejmowane przez sieć z pewnością sprawiają, iż coraz liczniejsze grono Polaków właśnie tam robi swoje zakupy. Takich osób może być coraz więcej. Dyskont podjął kolejną istotną decyzję. Czy Biedronka lub Lidl stracą swoich dotychczasowych klientów?

Sieć Aldi zagrozi nie tylko Lidlowi, ale i Biedronce? 

Nie tak dawno Business Insider informował, iż właściciel sieci Aldi planuje znacznie zwiększyć ilość swoich supermarketów w Polsce. Taki ruch mógł zaszkodzić Lidlowi, który miałby sporego konkurenta nie tylko w Niemczech, ale i w Polsce.

Jednakże, zdaniem wielu nie tylko Lidl ma się czego obawiać. Także popularna Biedronka powinna mieć się na baczności. Wszystko z powodu akcji, z którą w czerwcu wystartowało  Aldi. Dotyczy ona świeżych produktów i wg mediów jest odpowiedzią na podobne kampanie innych dyskontów.

Niemiecka sieć podeszła do sprawy bardzo poważnie. Na potrzeby kampanii stworzyła specjalne logo: „Świeże z Aldi”. Takim znakiem będą oznaczane warzywa, owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. 

Zobacz także:

Na temat kampanii wypowiedziała się Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji: „Sezon letni to doskonała okazja do wyeksponowania świeżego asortymentu i pokazania klientom, jak na co dzień dbamy o to, aby do ich domów trafiały wysokiej jakości, świeże produkty. W Aldi wierzymy bowiem, że troska o świeżość produktów to troska o zdrowie i dobre samopoczucie naszych klientów i ich rodzin”. Kobieta dodała również, iż sieć dąży do tego, aby jej sklepy były „naturalnym wyborem codziennych zakupów” Polaków. Czy ta wypowiedź wprowadzi nieco popłochu w szeregach popularnych Biedronki i Lidla?

Prawdopodobnie przekonamy się o tym dopiero za kilka miesięcy. Jedno jest pewne. W branży handlowej robi się coraz goręcej. Trwa walka o każdego klienta. Zatem zarówno Aldi, jak i Biedronka oraz Lidl, powinny uważnie śledzić poczynania konkurencji.

Źródło: Wiadomości Handlowe