Biedronka. Polacy wchodzą do sklepów i stają jak wryci. Przełomowe zmiany weszły w życie

Jeronimo Martins Biedronka promocje piątek 11 września 2020

Biedronka – znana sieć dyskontów – wdraża właśnie rozwiązanie, które dla wielu będzie zdumiewające. Zwłaszcza, jeśli są stałymi klientami sieci, a wcześniej nie słyszeli o planach zmian. Te szczególnie głośno nie były zapowiadane. Nic więc dziwnego, że budzą coraz większe zainteresowanie w sieci. Co robi Jeronimo Martins?

Już od blisko 25 lat Polacy robią zakupy w sieci dyskontów, która niemal od początku jest we władaniu portugalskiej spółki Jeronimo Martins. Tak bardzo przywykliśmy do tego, że Biedronka jest, że dziś chyba nikt nie jest w stanie wyobrazić sobie sytuacji, w której sieć znika z naszego kraju.

Anna Przybylska powiedziała to tuż przed śmiercią. Po latach ujawniono te słowa >>

Takich planów rzecz jasna nie ma. Wręcz przeciwnie, dyskonty rozwijają się z dania na dzień. Kolejne sklepy rosną jak grzyby po deszczu, a istniejące są regularnie modernizowane. Co zobaczysz po wejściu do najnowszej wersji Biedronki?

Biedronka: rewolucyjne zmiany, klienci przecierają oczy

Jeronimo Martins lubi zaskakiwać klientów w naszym kraju. Często robi to za pomocą niezwykle atrakcyjnych promocji. Innym razem dostajemy w ofercie arcyciekawe produkty z całego świata. Teraz natomiast okazuje się, że sklepy Biedronki będą bardziej… „swojskie”.

Jak można zauważyć, Biedronka zmienia się nie tylko w aspektach nowoczesności. Już dawno słyszymy o testowanych kasach samoobsługowych. My jednak zwróciliśmy uwagę na zmiany w nowo modernizowanych sklepach, które są niejako ukłonem w stronę tradycji. Zwłaszcza polskiej.

Portugalczycy zaczynają bowiem instalować w swoich sklepach lady mięsne. Od tego rozwiązania wiele sklepów – czy to sieciowych, czy mniejszych – w ostatnich latach odchodziło. Woląc iść nieco na łatwiznę i sprzedawać mrożone lub pakowane hermetycznie mięso i ryby. Natomiast Jeronimo Martins wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na razie w mniejszości dyskontów, a już wkrótce w znacznie większej ich liczbie, będzie można nabyć świeże wędliny, mięso i ryby, bezpośrednio ze stoiska, które znamy od lat.

Anna Lewandowska idzie na wojnę z aktywistką LGBT. Najnowszy wpis nie pozostawia złudzeń >>

Takie zmiany w sklepach sieci Biedronka to najpewniej reakcja na sugestie i oczekiwania klientów. Wiadomo, że marka spod znaku sympatycznego owada od dawna jest ulubioną i najczęściej uczęszczaną przez Polaków. Zdaje się jednak, że wielu stałym klientom brakowało właśnie lad mięsnych. I oto są! Dostępne coraz szerzej.