Lidl zaprezentował swój nowy produkt. Szykuje się hit jesieni

Lidl znowu szokuje

Lidl znowu zaskakuje. Firma, która przyzwyczaiła nas do świetnych okazji, poszła o krok dalej i zwala z nóg nowym produktem.

Popularna sieć sklepów Lidl postanowiła tej jesieni, wyjść poza utarte schematy branżowe. Zobaczymy przełomową linię produktów, która odmieni sposób w jaki postrzegamy supermarkety. Firma znowu planuje przetrzeć szlaki i zostawić konkurencje daleko w tyle. Ma na to duże szanse!

Sklepy z żółto-niebiesko-czerwonym logiem święcą triumfy w kraju na Wisłą od kilku lat. Polacy pokochali Lidl za wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. Okazje, której pojawiają się w ofercie, budzą poruszenie w całym kraju i nie schodzą z ust naszego narodu przez długi czas. Tak było na przykład z promocją na kurtki w sezonie zimowym 2015 roku. Doszo do dantejskich scen, które zgorszyły rodzimą opinię publiczną. Ludzie zażarcie walczyli o każdy egzemplarz.

Lidl planuje pozamiatać rynek

Zbliżający się okres jesienny, to świetny moment na wprowadzenie nowej linii produktów. I to nie byle jakich. Sieć sklepów postanowiła stworzyć własną markę odzieżową. Już niedługo będziemy mogli ubrać się w ciuchy z Lidla. Dosłownie.

Cały pomysł w teorii wygląda na kontrowersyjny, jednak pierwsze zdjęcia pokazują, że produktom nie można odmówić uroku.

Lidl zaprezentował swoją linię ubrań

Szczególną uwagę przykuwają buty. Połączenie kolorów sklepu z nowoczesnym wyglądem dało piorunujący efekt. Wyglądają one na zdecydowanie bardziej luksusowe niż można było się spodziewać. Mocne, jasne barwy na pewno przykują uwagę na ulicach polskich miast. Jesteśmy pewni, że wśród streatwerowców stanął się one krzykiem mody.

Ponieważ do dobrych butów potrzeba odpowiednich skarpetek, Lidl zadbał również o ten aspekt. Prawdopodobnie już w listopadzie będziemy biegać w białych, długich skarpetach z logiem sklepu. Sprawdzą się one do domu i pracy.

To nie koniec, ponieważ kolekcje Lidla uzupełnia koszulka. Musimy jednak przyznać, że jest to najsłabsza część całej linii produktów. Duży nadruk z logiem sklepu na białej koszulce wygląda tandetnie. Dlatego mamy nadzieję, że firma popracuje jeszcze nad tą częścią garderoby.

Produkty pojawią się już niedługo, bo pod koniec listopada w sieci sklepów Lidl.

Zobacz także: